Novinky

Dovolte nám, abychom Vás pozvali na tyto akce níže, kde se budeme účastnit! Budeme se na Vás těšit osobně na našem stánku :-) 

AKCE2025

Velkoobchod

Líbí se Vám naše produkty, které pro Vás již řadu let vyrábíme? Plánujete si rozšířit sortiment na Vaší provozovně/obchodě/bistru/muzeu/ a nebo ve službách

Nabízíme Vám jedinečnou možnost, získat naše české kvalitní výrobky na Vaši prodejnu. Vytvoříme Vám zajímavé obchodní podmínky, na míru Vašim potřebám. Dostanete k dispozici propagační materiály, zaškolíme Vás a dostanete i pořadače/regály, pokud budete mít zájem a prostor. Již máme několik prodejen, kde nás také najdete, takže víme jak na to, aby jsme zaujmuli Vašeho zákazníka.

Mile rádi k Vám přijedeme a představíme Vám naše možnosti, produkty a podmínky prodeje.

Postačí, když nám napíšete na info@macovadilna.cz nebo zavoláte na 724 105 404 a rádi se s Vámi domluvíme na schůzce...

Umíme Vám nabídnout spousty typů regálů, stojanů nebo pořadačů i na míru Vaší prodejně :-) 

Doprava a platba

Rádi bychom Vám tímto článkem trošku přiblížili naše možnosti přepravy a způsoby plateb zboží, které si u nás zakoupíte...

 

Dopravce 

GLS dopravní společnost  - doručení pohodlně až k Vám domů

GLS výdejní místa                 - výdejní místa (GLS Parcel Shop a GLS Parcel box - otevřené nonstop 24/7)

- aktuální seznam výdejních míst: https://gls-group.com/CZ/cs/vydejni-mista-gls/ 

Zásilkovna                                výdejní místa (výdejní místa - prodejny + Z-Boxy),

-aktuální výdejní místa:  https://www.zasilkovna.cz/vydejni-mista 

Osobní odběr v Moravských Budějovicích 

- lze si vyzvednout Vaši objednávku pohodlně v naší partnerské prodejně Vinotéka "U Pepánka", Pražská 1579, 676 02 Moravské Budějovice (po obdržení SMS zprávy, že je objednávka připravena k vyzvednutí).

 

Všechny objednávky nad 1500,-Kč včetně DPH mají dopravu zdarma

 

Způsoby platby

- Dobírkou (platba až při převzetí zásilky od dopravce)

- Bankovním převodem (po obdržení podkladů k platbě eshopem)

- Platební kartou pomocí zabezpečené platební brány Gopay (na výběr z několika možností platby této služby)

- Hotově při převzetí zásilky na naší partnerské prodejně v Moravských Budějovicích (lze platit pouze hotově)

Při objednávce výrobků na míru (gravírované obrázky a podobné produkty) preferujeme platbu předem, protože toto zboží není možné vrátit zpět k vzhledem povaze produktu. Děkujeme za pochopení :-) 

 

Termíny doručení

Zboží skladem  - v případě, že je u zboží uvedeno, že je skladem, tak ihned po obdržení objednávky nebo platby (u způsobu platby kartou nebo bankovním převodem)

Zboží skladem, doručení do 2-3 dnů - jedná se o zboží, které pro Vás mile rádi vyrobíme do 48 hodin od Vaší objednávky, v případě, že by došlo ke komplikacím a něco nám došlo nebo se něco porouchalo, tak Vám zavoláme a domluvíme se s Vámi na postupu, jak dál.

Další způsoby u nás nenajdete, v případě, že se něco porouchá, tak Vám voláme nebo píšeme email :-) 

 

 

Nevíte si rady? Obraťte se na nás v sekci Kontakty nebo rovnou volejte 724 105 404 a my Vám rádi poradíme

 

Všechny objednávky nad 1500,-Kč včetně DPH mají dopravu zdarma

A navíc se každou objednávku snažíme zabalit opravdu důkladně a elegantně tak, aby Vám po rozbalení udělala radost...

Co znamená a jak vzniklo logo Alfa Romeo?

Znak automobilky Alfa Romeo je jedním z nejkomplexnějších a nejzajímavějších log v automobilovém průmyslu, plný historických a heraldických odkazů na Milán a jeho historii. Jeho vznik je spojen s počátky společnosti a jejími kořeny.

Zde je rozbor vzniku znaku Alfa Romeo:

Původ názvu A.L.F.A.:

  • Společnost byla založena v roce 1910 v Miláně pod názvem A.L.F.A., což je zkratka pro Anonima Lombarda Fabbrica Automobili (Lombardská automobilová továrna, akciová společnost).

Vznik loga v roce 1910:

  • První logo Alfa Romeo navrhl Romano Cattaneo, mladý technický kreslíř, který byl pověřen vytvořením nového znaku pro společnost. Inspiraci čerpal přímo z dominant Milána:

    • Kříž svatého Jiří (červený kříž na bílém pozadí): Tento kříž je historickým symbolem Milána a odkazuje na jeho patrona, svatého Ambrože. Byl součástí městského znaku po staletí a symbolizoval jeho křesťanské kořeny a účast na křížových výpravách.

    • Biscione (velký had požírající člověka): Tento zvláštní symbol je erbem mocného milánského rodu Visconti, který vládl městu od 13. do 15. století. Původ tohoto symbolu je nejasný a existuje několik legend, které ho vysvětlují (například legenda o rytíři Uberto Visconti, který zabil draka ohrožujícího lidi). Biscione se stal jedním z nejvýraznějších symbolů Milána a jeho historie.

  • Spojení symbolů: Cattaneo spojil tyto dva významné milánské symboly do jednoho kruhového loga. Červený kříž byl umístěn na pravé straně a Biscione na levé straně.

  • Nápis "ALFA": V horní části kruhu byl umístěn nápis "ALFA".

  • Nápis "MILANO": V dolní části kruhu byl umístěn nápis "MILANO", odkazující na město původu společnosti.

Vývoj loga v průběhu času:

  • Příchod Nicoly Romea (1915): V roce 1915 převzal kontrolu nad společností inženýr Nicola Romeo a název se změnil na Alfa Romeo. Do loga byl přidán nápis "ROMEO" mezi "ALFA" a "MILANO".

  • Vavřínový věnec (1925): Po vítězství Alfy Romeo na prvním automobilovém mistrovství světa v roce 1925 byl kolem kruhu přidán vavřínový věnec, symbol vítězství a slávy.

  • Zjednodušení a modernizace: V průběhu let docházelo k různým grafickým úpravám loga, ale základní prvky (kříž, Biscione, nápisy a věnec) zůstaly zachovány. Měnily se fonty, tloušťka linek a celkový styl.

  • Odstranění nápisu "MILANO" a vavřínového věnce (pozdější období): V pozdějších verzích loga, zejména po přesunutí výroby mimo Milán, byl někdy odstraněn nápis "MILANO" a vavřínový věnec, aby se logo stalo jednodušším a univerzálnějším. Nicméně v mnoha oficiálních materiálech a na některých modelech se historické logo s těmito prvky stále používá jako odkaz na bohatou historii značky.

Současná podoba:

Současné logo Alfa Romeo si zachovává základní prvky – rozdělený kruh s červeným křížem a Biscione. Grafika je modernější a minimalističtější, ale stále jasně odkazuje na původní design a symboliku.

Shrnutí:

Znak Alfa Romeo je fascinující kombinací historických symbolů Milána. Červený kříž připomíná jeho středověkou historii a Biscione odkazuje na mocný rod Visconti. Spojením těchto prvků s názvem společnosti a města vzniku vzniklo logo, které je nejen vizuálně výrazné, ale také hluboce zakořeněné v historii a kultuře regionu, ze kterého značka pochází.

Pořiďte si tento 3D dřevěný obraz loga, který vidíte na obrázcích v originálním provedení ikonické značky osobních aut Alfa Romeo v naší nabídce 3D Dřevěné obrazy

 

Co znamená a jak vzniklo logo Lamborghini?

Znak automobilky Lamborghini je ikonický zlatý býk ve skoku na černém pozadí. Jeho vznik je poměrně přímočarý a úzce spojen se zakladatelem společnosti Ferrucciem Lamborghinim.

Zde je vysvětlení vzniku znaku Lamborghini:

  • Znamení zvěrokruhu Ferruccia Lamborghiniho: Ferruccio Lamborghini se narodil 28. dubna 1916, což je ve znamení Býka (Taurus). Byl silně spojen se svým znamením a věřil, že vystihuje jeho charakter: sílu, houževnatost a neústupnost.

  • Vzpomínka na býčí zápasy: Ferruccio Lamborghini byl také velkým fanouškem španělských býčích zápasů. Obdivoval sílu, eleganci a divokost bojových býků. Tato vášeň pro býčí zápasy se stala dalším klíčovým inspiračním zdrojem pro logo jeho automobilky.

  • Spojení s traktory Lamborghini: Před založením automobilky Lamborghini vyráběl Ferruccio Lamborghini úspěšné zemědělské stroje – traktory Lamborghini Trattori. I na těchto traktorech se původně objevovalo logo s býkem, i když v mírně odlišné podobě. Tento fakt ukazuje, že symbol býka byl pro Ferruccia Lamborghiniho důležitý ještě před vznikem jeho luxusních sportovních vozů.

  • Volba loga pro automobilku: Když se Ferruccio Lamborghini rozhodl vstoupit na trh s luxusními sportovními vozy a konkurovat Ferrari, chtěl pro svou značku silný a zapamatovatelný symbol. Volba padla na zlatého býka ve skoku na černém pozadí, který kombinoval jeho znamení zvěrokruhu s jeho obdivem k býčím zápasům.

  • Význam barev:

    • Zlatá barva: Symbolizuje prestiž, luxus, bohatství a vysokou kvalitu.
    • Černá barva: Představuje sílu, eleganci, autoritu a nekompromisnost.

Znak Lamborghini vznikl z osobní inspirace zakladatele Ferruccia Lamborghiniho. Býk reprezentuje jeho znamení zvěrokruhu a jeho vášeň pro býčí zápasy, symbolizující sílu a energii. Zlatá a černá barva dodávají logu punc luxusu a exkluzivity, což dokonale odpovídá charakteru vozů Lamborghini.

Na rozdíl od některých jiných automobilových značek, u Lamborghini neexistuje žádná složitá legenda nebo spletitá historie vzniku znaku. Je to přímý odraz osobnosti a zájmů jejího zakladatele.

Pořiďte si tento 3D dřevěný obraz loga, který vidíte na obrázcích v originálním provedení ikonické značky sportovních aut Lamborghini v naší nabídce 3D Dřevěné obrazy

Tabulka velikostí - gravírované obrázky na míru

Tabulka velikostí gravírovaného obrázku na míru dle Vaší fotografie:

Daná velikost gravírovaného obrázku se může vlivem poskytnuté fotografie mírně lišit v rozměrech ( v řádu mm ).

Více informací u daného produktu nebo Vám mile rádi poradíme na chatu nebo v kontaktním formuláři v kontaktech.

Celodřevěná kabelka s elegantním koženým popruhem? Proč nee?

Dovolte nám, abychom Vás trošku navnadili a ukázali Vám novinku v našem sortimentu, která se již brzy ukáže v naší nabídce...

Menší ochutnávka toho, co brzy ukážeme na světlo. Ano, přesně tak. Jedná se o celodřevěnou kabelku, která je doplněna o popruh z pravé kůže se stylovým kováním. Na výběr bude ze dvou barev kožených popruhů, nespočet barev a několika druhů 🙂
 
Kabelka je zevnitř opatřena vypolstrováním, takže při používání nepoznáte rozdíl. Kabelka je plně ohebná díky prořezané překližce a zámek je taky celodřevěný.

Již brzy. Máte zájem o rezervaci? Napište si a rádi Vám představíme bližší informace a fotečky :-)

Co znamená a jak vzniklo logo motorek JAWA?

Logo motocyklů Jawa je poměrně jednoduché, ale má svůj specifický význam spojený se vznikem značky. Vzniklo spojením jmen zakladatelů a místa výroby.

Zde je vysvětlení vzniku loga Jawa:

  • Původ názvu JAWA: Název "JAWA" vznikl spojením prvních dvou písmen jména zakladatele společnosti, Františka Janečka, a prvních dvou písmen názvu místa, kde se motocykly začaly vyrábět, Praha (konkrétně továrna v Javorníku u České Třebové, kam se výroba později přesunula, ale prvotní spojení s Prahou je klíčové pro název). Tedy: JAneček + WAgen (Janeček původně vyráběl zbrojovku, odkud pocházely stroje pro první motocykly).

  • První logo (stylizované "J" a "A"): První logo Jawa, které se objevilo na motocyklech, bylo tvořeno stylizovanými písmeny "J" a "A" často propletenými nebo umístěnými vedle sebe. Toto logo bylo poměrně jednoduché a přímo odkazovalo na název značky.

  • Vznik kruhového loga s nápisem JAWA: Postupně se vyvinulo kruhové logo, které obsahovalo velký nápis "JAWA" uprostřed. Toto logo bylo jasné, čitelné a snadno zapamatovatelné. Barvy se mohly mírně lišit, ale často se používala červená nebo tmavě modrá barva nápisu na světlém pozadí.

  • Přidání okřídleného "J" (pozdější vývoj): Později se k tomuto kruhovému logu začal přidávat stylizovaný prvek připomínající okřídlené písmeno "J". Tento prvek symbolizoval rychlost, dynamiku a snad i pokrok. Design tohoto okřídleného "J" se v průběhu let mírně měnil.

  • Současná podoba: Současné logo Jawa obvykle kombinuje kruhový prvek s nápisem "JAWA" a stylizovaným okřídleným "J" nebo jeho modernizovanou verzí. Důraz je kladen na jednoduchost a rozpoznatelnost značky.

Shrnutí:

Logo Jawa vzniklo primárně jako slovní hříčka a zkratka jména zakladatele a místa výroby. Postupně se k jednoduchému nápisu přidaly další grafické prvky, jako okřídlené "J", které měly symbolizovat charakter motocyklů – rychlost a dynamiku. Na rozdíl od některých jiných značek, logo Jawa nemá složitou historickou symboliku spojenou s heraldickými znaky nebo legendami. Jeho síla spočívá v jednoduchosti a přímém propojení s názvem značky.

Pořiďte si tento 3D dřevěný obraz loga, který vidíte na obrázcích v originálním provedení ikonické značky výrobce motorek JAWA v naší nabídce 3D Dřevěné obrazy

Co znamená a jak vzniklo logo sportovních aut Ferrari?

Znak automobilky Ferrari je jedním z nejznámějších a nejikoničtějších log v automobilovém průmyslu. Jeho vznik je spojen s dojemným příběhem a symbolikou.

Původ symbolu vzpínajícího se koně:

  • Francesco Baracca, hrdinný pilot: Hlavním prvkem znaku je černý vzpínající se kůň ("Cavallino Rampante"). Tento symbol původně patřil Francescu Baraccovi, italskému hrdinovi a jednomu z nejlepších stíhacích pilotů během první světové války. Baracca měl tento znak namalovaný na svém letadle.
  • Tragický osud a odkaz: Baracca tragicky zahynul v roce 1918. V roce 1923 se Enzo Ferrari, tehdy ještě závodní jezdec Alfy Romeo, setkal s Baraccovými rodiči, hraběnkou Paolinou a hrabětem Enricem. Ti mu navrhli, aby použil symbol vzpínajícího se koně na svých vozech, protože věřili, že mu přinese štěstí, tak jako přinášel jejich synovi.

Přijetí symbolem Enzem Ferrarim:

  • Úcta a památka: Enzo Ferrari přijal tento návrh s úctou k památce Francesca Baraccy. Původní kůň na Baraccově letadle byl pravděpodobně červený na bílém pozadí (což byl znak jeho jezdecké jednotky). Ferrari koně zbarvil na černo na počest Baraccy, který zemřel ve službě.
  • Žluté pozadí: Ferrari přidal žluté pozadí, které je barvou jeho rodného města Modena.
  • Písmena "S F": Na závodních vozech Scuderia Ferrari se pod koněm často objevovala písmena "S F", což znamenalo "Scuderia Ferrari" (Ferrariho závodní stáj).
  • Italská trikolóra: V horní části štítu se nachází zelená, bílá a červená italská trikolóra, která symbolizuje národní hrdost.

Vývoj loga:

  • Zpočátku byl znak používán spíše na závodních vozech Scuderia Ferrari.
  • S výrobou silničních vozů Ferrari se logo stalo oficiálním znakem značky.
  • Design loga se v průběhu let mírně měnil, ale základní prvky – vzpínající se černý kůň na žlutém štítu s italskou trikolórou – zůstaly zachovány.

Kdo logo navrhl?

Přestože myšlenka převzít symbol koně vzešla od rodičů Francesca Baraccy, finální podobu loga, včetně barev a přidání dalších prvků, vytvořil Enzo Ferrari a jeho tým. Znak Ferrari tak není jen pouhým logem automobilky, ale nese v sobě silný historický a emocionální náboj, připomínající hrdinství a odkaz jednoho z italských národních hrdinů.

 

 

 

Co znamená a jak vzniklo logo osobních aut značky Porsche?

Znak automobilky Porsche vznikl v roce 1952 a jeho design je spojen s historií a sídlem společnosti.

Inspirace městským znakem Stuttgartu:

  • Centrálním prvkem znaku je černý vzpínající se kůň. Ten je převzat z městského znaku Stuttgartu, kde Porsche sídlí. Stuttgart byl v minulosti významným hřebčínem, a proto má kůň v jeho znaku historický význam. Samotné jméno Stuttgart je odvozeno od "Stuotgarten", což znamená hřebčín.

Odkaz na Württemberg:

  • Okolí koně tvoří zlatý štít s nápisem "PORSCHE" nahoře a "STUTTGART" pod koněm.
  • Uvnitř zlatého štítu se nacházejí černo-červené pruhy a stylizované paroží. Tyto prvky pocházejí z historického znaku Württemberska (později Württemberg-Hohenzollern), což je oblast, ve které se Stuttgart nachází. Černá a červená byly barvy tohoto vévodství.

Proces vzniku:

  • Existují dvě hlavní verze o tom, kdo přesně znak navrhl:
    • Americká verze: Tvrdí, že Ferry Porsche, syn zakladatele Ferdinanda Porsche, nakreslil první skicu loga na ubrousek během oběda s Maxem Hoffmanem, americkým dovozcem vozů Porsche, v New Yorku v roce 1951.
    • Německá verze: Připisuje návrh inženýru Franzu Xaveru Reimspießovi, který také navrhl logo Volkswagenu. Tato verze je považována za pravděpodobnější, jelikož Reimspieß pracoval pro Porsche.
  • Ať už byl prvotní nápad jakýkoli, finální podoba znaku byla oficiálně představena v roce 1952 a poprvé se objevila na volantu modelu Porsche 356 koncem téhož roku. Později se začala umisťovat i na kapotu vozidel.

Význam prvků:

  • Kůň: Symbolizuje sílu, rychlost a eleganci vozů Porsche a zároveň odkazuje na historii Stuttgartu.
  • Paroží a černo-červené pruhy: Připomínají regionální kořeny společnosti ve Württembersku.
  • Zlatý štít: Představuje kvalitu a prestiž značky.
  • Nápisy "PORSCHE" a "STUTTGART": Jasně identifikují výrobce a jeho sídlo.
Vzorkovník odstínů

Vzorkovník povrchových úprav našich dekorací do domácnosti (horní část), a dřevěných náušnic (spodní část - mořidla). V případě, že by jste měli zájem o výrobu dekorace, cedule nebo jiné věci ze dřeva, můžete si zde vybrat daný odstín. V případě, že potřebujete poradit můžete využít náš kontaktní formulář nebo chat ve spodní části monitoru. Rádi Vám poradíme :-)